Shopping :)

Nu har jag kommit i säng. Äntligen.
Denna dagen har varit intressant. Eller, den har inte skiljt sig så mycket från alla andra dagar, men idag har jag varit med bästa Jennifer i Malmö och shoppat. & här är min inköpslista :




 Alltså, en ny vinterjacka, två fundation, en mascara & en svart halsduk som jag dock inte hitta bild på.
& som pricken över i:et åt vi kinamat efteråt på China Box efter en runda inne på Trianglen. En kanon dag för min del :) Kom tillbaka från Malmö hjälpte vi, eller jag Jennie och Natta att byta lägenhet. In och ut med möbler. Haha!
Har även fått för mig att jag ska fortsätta på min bantning. & detta ska hållas. Köpt ett par drickyogurtar, så dom står i Nattas lånade kylskåp på rummet.
Har även fått ett städryck. Så rummet är nystädat, till och med dammsugit. Damn I´m good ;)

This is your life.
Do what you love,
And do it often.
If you don´t like
something, change it.
If you don´t like your work
QUIT. If you don´t have enough
time, stop watching tv. If you are
looking for the love of your life, STOP;
They will be waiting for you when you
start doing things you love.
Stop over analyzing, all emotions are
beautiful. Life is simple. Every last bite.
Poen your mind, arms and heart to new things
And people, we are united in our differences.
Ask the next person you see what their passion
is, and share your inspiring dream whit them.
Travel often; getting lost will help you find yourself.
Some opportunities only come once, seize them. 
Life is about the people you meet,
and the things you create whit them.
So go out and start creating.
Life is short.
Live your dream and wear your passion.
:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0