Vc - läkare - röntgen

Morgonen började med att Jennifer kom ner och så gick vi o åt frukost. Måste påpeka att detta är första gången denna svensk ätit frukost sedan vi började gymnasiet!
Klädde mig efter frukost och sedan var det bara till att promenera ner till vårdcentralen med mitt finger eftersom svullnaden och blåmärkena över knogen inte lagt sig ordentligt. Fick gå in till en "syster" och hon skicka mig vidare till läkaren. En ny tid kl 14.10 så det var promenad upp till skolan igen. Åt lunch la mig och vila sen ner till vårdcentralen enu en gång för ett besök hos den här läkaren. & han i sin tur skicka mig till röntgen i Ystad. Med detta måste jag påpeka att läkaren var skum. Riktigt ordentligt konstig. Han kan inte ha haft alla pållarna i stallet. Jag kommer dit med en knoge som inte är som den ska, och han börjar studera och prata om mina nagelband?! Men h allå, det var inte därför jag kom dit? :o
Så min älskade pappa kom, hämtade upp mig och Jennifer på skolan, ner till Ystad sen tillbaka till skolan. Och när vi endå pratar om pappa, vill jag berätta för hela världen att jag älskar och uppskattar min far nått så in i helvetes mycket.
Så denna dagen har gått ut på att fara fram och tillbaka, hit och dit. Om jag har fått gå en massa idag!

Nu kryper jag ner i sängen, trött som en jude. gonatt. :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0