Vila i frid <3

Ennu en gång har Gud tagit tillbaka en ängel.
Du var alldeles för ung för att gå bort. Du hade hela livet framför dig Linus.
Jag kände dig inte speciellt väl, men tillräckligt för att känna en viss saknad. Jag kommer ihåg första gången vi träffades. Det var med andra kompisar oxå. Vi satt under sjulet på gården. Det pissregnade. Du fråga efter mitt nummer, och du fick det . Jag tänkte att det är alltid kul att lära känna nya människor. Och jag ångrar det inte en sekund.
Vi fick bättre kontakt hela tiden. Vi bestämde att vi skulle fixa en dag där vi skulle träffas. Bara umgås och ha kul ihopa. Vi snacka för någon dag sen på Facebook.
Och imorse fick jag detta hemska besked. Jag försökte placera någon annan i ditt namn , men det var bara till att inse att Gud tagit dig ifrån oss.
Jag hoppas att du har det bra nu, och får lugn och ro. Vi här nere kommer aldrig att glömma dig gubben. Du lever kvar inom oss.
Vila i frid Linus Wohlin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0