<3

Haaaaaaj.
Som sagt. Denna kvällen spendera jag med min vän Holke. Väldigt roligt att få träffa han igen efter så lång tid. Han hälsa på på skolan, fick se mitt jätte "snygga" rum och lite sånt. & till skillnad från vissa andra är han en ängel som körde ner mig till Staffanstorp så jag fick hämtad min plånbok. Tog en kopp kaffe nere hos Hanna, snacka lite skit sen blev det donken så jag fick min kaffeLatte.
Holke e ju bara för söt! Kolla denne söte jag fick!



Menar... Hur gulligt är inte det?!
Han är bara för snäll, min fina underbara vän. ♥

Precis nästan kommit tillbaka till skolan, tagit mig en dusch. Rent dött. Tror ala sover eller något i den stilen. Förutom gänget som stack till Donken. hmm.

Ne nu blir det inte mer för idag.
hajoivaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0