dag sju – vad jag skulle göra om jag fick en miljon .

Om jag någonsin skulle haft den turen att få en milijon kronor så skulle jag först och främst blivit överlycklig. Hade lagt undn pengar till bil, (inte körkort eftersom jag får det genom min utbildning på skolan). Hade såklart delat med mig LITE till mamma Jennie och pappa :love:
Sen hade jag shoppat loss för resterande.

Har haft sällskap av Jennie och Jennifer ikväll på rummet medans jag städa lite. Lagt ner all smutstvätt i väskan och bäddat rent i sängen. Så imorgon inviger jag tvättstugan för första gången för min del :)



Så nu sitter jag i mysdress och bara myser i sängen framför datan tänkte snart stänga ner och sova. En tidig kväll skadar inte efter alla sena ;)

& Glömde ju nästan!
Jag och Emelie är så jävla rediga. Fick en stund i verkstaden idag. Och vi fick till uppgift att hissa upp en bil. Inga problem med det. Girlpover :love:
& vi var för jävla snygga i dom blå överallerna . hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0