♥ dag nio – en bild på mig och vad jag har på mig .


Dagens outfit;
♦ Ett svart & ett rosa linne från Gina
♦ Svarta Leggings från gina.



Kvällens outfit;
♦ Myströja från.. Ja jag vet inte riktigt.
♦ Svarta leggings från Gina :)


Helgen var väldigt givande. Fest, fest och åter fest. Började i fredags hos min kusin Emelie. Förfest i hennes lägenhet, utgång till Puben Två Kockar. Efterfest hemma hos Emelie. Hem coh sov någon timme, upp och städa sen ytterligare fest i lördags till 05.40 imorse. Bussen 06.20 från Stafffanstorp till Lund sen tåg från Lund till Skurup. Så detta blev en festlig helg för min del. Kom till skolan runt 07.30 packa upp och direkt ner i sängen. Vakna av att Steen sto och knacka på fönstret.
& nu sitter jag i sängen och känner mig smått sleden och funderar på att krypa ner igen och somna om! :)

/- These girls fall like dominoes-\

:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0