Käääärlek,

Sköna efterlängtade fredag är äntligen här.
Kom hem till billesholm i eftermiddags, gick upp till mormor och sov någon timme sedan hem. Hem efterlängtade hem. Fick träffa min efterlängtade kusin och morbror :love: Bara moster och mina två andra kusiner som fattades. Tog en dusch hemma sedan vidare upp till mormor igen.
De andra sitter just nu i köket och vinar lite medans jag satt mig en stund här för att uppdatera.

Veckan i skolan har varit kanon.
Börjat som sagt med praktiska saker i verkstaden & det är najs.
Såg föresten ett stjärnfall för någon vecka sen. & barnslig som jag är önska jag mig något. And gues what?! Det har slagit in. Antingen är det bara "ödet" eller så fungerar det på riktigt. Riktigt häftigt och en glad Marinah. :)
Sitter just nu och lyssnar på Panda Da Panda. Ovanligt? & jag har kommit fram till att när jag hör honom sjunga, så tänker jag på T. Kom fram till det för någon kväll sedan när vi åkte till Donken. (om ni ville veta) :D
Han är så sexig, så in i helvete bäst. Panda Da Panda då. Och jag tror jag har spridit han på skolan. Var och varannan lyssnar på han nu. O det gillas ;)

Nej nu är det dags att göra något annat.
Puss

:love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0