7 månader (L

Tanken slog mig precis.
Att idag har jag och min prins 7 månader tillsammans. Jag känner mig som en prinsessa i hans sällskap, och för varje dag som går blir mina känslor allt starkare och min kärlek allt större till honom. Han är underbar, han är fin, han är en helt fantastisk person. Jag älskar hans sätt att röra sig, jag älskar hans stil och framför allt hans personlighet. Han är det bästa som hänt mig, och det underbaraste är utav allt är att han är min pojkvän. Aldrig mått så bra som jag gör med han, är där en dålig dag så är det han som får mig på topp. Går inte att beskriva honom med ord, han är bra, i mina ögon är han perfekt och jag älskar honom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0