finbesök.


Aldrig varit så nervös tidigare som jag var inför truck körningen idag. Men helt meningslöst. Allt gick kanon. Utan problem. fick massa beröm av lärarna och det känns otroligt bra. Kul att det är någon som tror på mig. Gör jag inte det själv känns det bra när andra gör det. Men kommit på mig själv med att jag ställer väldigt höga krav på mig själv, och det är inte det bästa. Får sluta med det, för det blir inte bra i slutändan.
För övrigt har dagen varit okej. Pluggat teori stort sätt hela dagen fram tills jag fick besök av mina fina vänner L&M. Tur att det är någon som har lite hjärta till att lägga ner tid på mig när somliga skiter i det ;)

Gjort klart det sista i lägenheten här på internatet. Flyttat in den andra sängen (Jennifers säng) i sovrummet, dragit ut skrivbordet i vardagsrummet. Satt upp belysningar osv. Så nu är här helt okej. Det enda som fattas är bästavän. Men hon kommer snart. Och jag längtar som bara den! :love:
 
 
 
:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0