Händelserik dag,

En fullt händelserik dag. Men dock en dålig start. Trött som jag var imorse så gick jag in på toaletten för att borsta bissingarna. Stod trött som bara den framför vasken och tittar mot badkaret, och där i fanns världens största spindel ! (nästan) den sprang runt, som bara den, och jag fick mini hjärtinfarkt , men den dog. Den hade förmodligen inte lärt sig simma mot hårt strålande vatten för han/hon den fule fan åkte ner i avloppet lika snabbt. Den skulle ha det !
Gick å åt frukost sedan ner till körgården. Idag hade vi truck körning. Och det var inte så farligt som jag trodde. Stapla pallar , och lite sånt smått å gott. Helt okej.
Har även gjort ett stort framsteg om jag får säga det själv. För första gången idag ringde jag helt själv angående praktik plats. Ger mig själv en klapp på axeln för det. Inte gjort det tidigare. Alltid fått någon annan till att göra det.
Så framsteg . Även träffat min fina vän S idag. Uppskattat som många gånger förr.

Usch hade en sån jävla dröm inatt. Drömde att jag skickat sms till hjärtat och skrivit att jag inte vill fortsätta förhållandet. Och att vi bröt upp med varandra. Imorse när jag vakna var jag helt förstörd, gick igenom mina sms och fatta att det var en dum mardröm. Aldrig att jag lämnar honom. ALDRIG.
-a, mitt allt, min kärlek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0