hittat min sanna kärlek <3

Jag har hittat min nya kärlek, & denna gången är det verkligen äkta kärlek!
Har provat alla möjliga hårschampoon, men inget har direkt fungerat. & med mitt slitna hår och jävligt kluvna toppar så har inget funkat, förren nu. Köpte Syoss repair idag, använt det EN GÅNG och redan resultat. Så jävla otroligt.
 
 
Min bästa vän som aldrig sviker ;)

Fick även småärenden gjorda. Fick påladdat mobilen, påladdat jojo-kort, handlat lite smått och mött upp syrran på stationen. Full rulle, sluta skolan 16, och varit igång sedan dess. men nu tar jag det lugnt. Fått fixat musik in på syrrans nya ajfån och gett henne en undervisning av telefonen. HAHA amatörer :) :love:
 
Idag blev min fina vän opererad. & allt hade gått bra. Bara vänta på att hon ska återhämta sig så jag kan få tillbaka henne till skolan. Saknar henne så fruktansvärt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0