huvudvärk för hela slanten

Ååååh vilken dunkande huvudvärk jag ligger inne med.
Förstår inte riktigt varför jag plågar mig själv med att ens sitta här framför datan. Kanske för att roa er läsare? :)
Dagen har inte bjudit på allt för mycket. Spenderat hela dagen från kl 08.30 till 15.30 nere på körgården. Fixat bana till truck utbildningen som börjar på måndag och lite sånt smått.
Fått första tvätten tvättad denna terminen oxå. Rediga jag! Tagit en dusch med, ska strax kila ner i tvättstugan och stoppa in det i torktumlaren. Skulle ta mig ner i byn men ingen som ville göra sällskap så sket på det. Så förbannat godis sugen så det är hemskt.
Tiden på internatet börja bra. Men fyfasen vad jag saknar dalby, framför allt saknar jag älsklings sköööööna säng, med honom bredvid ^^ Nej nu ska jag göra nytta igen. puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0