Makes My day !

Åter igen kväll, och åter igen har jag intagit sängläge.
Tanken slog mig att om 6 dagar, eller snart 5 dagar så börjar skolan igen. Och då undrar jag följande.. Vart fan tog mitt sommarlov vägen? Det bara försvann sådär?! Inte okej alls. Men för övrigt så ska jag tillbringa morgondagen i Staffanstorp tillsammans nämnd mina finisar Aléx och Emil, medans hjärtat och hans familj åker över till Danmark.
Känner att jag behöver tid med fina vänner för att inte allt för mycket snöa in mig på vilken ångest jag har inför skolstarten.
Fick reda på en liten överraskning idag såhär från ingenstans. En vän till mig skrev på Facebook att han gått och blivit småkär, och nyfiken blev jag så jag och personen kom in på det samtalsämnet via sms. Fick först svar på att det var en tjej(självklart eftersom han inte är bög) men det visa sig vara mig. Lite smågulligt får jag säga. Lite lagom rörd :)
Nä nu ska jag försöka få min skönhets sömn. Tänkte satsa på en tidig kväll idag.
Go'natt sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0