Stackars mig !

Kom precis att tänka på hur synd det är om mig!
alla dom jag umgås med på internatet är borta. Eller dom flesta, och resten har gått och lagt sig. Redan ?!
Syrran kommer inte förren imorgon kväll, då hon under dagen ska åka och handla sin present som hon ska få av mig och mamma. En iphone 4s. Stackars tös som önska sig en sån skit mobil.
Sen har vi Alex, men han den dumme fan har ju bytat skola, och jag vill inget mer än att han ska komma tillbaka hit till denna skola igen. Så har vi Jennifer, min bästa vän, min tvilling som ska opereras imorgon och kommer inte förren nästa månad. All lycka till dig min andra halva! & så Linnea, som är på praktik. Vad händer ? Alla är helt borta, och jag sitter för mig själv i lägenheten. Tänkte kolla på film genom www.swefilmer.com men såklart är uppkopplingen alldeles för seg så det tar typ såhär fem timmar att spela upp fem minuter av filmen.
Tog en dusch för att fördriva tiden lite, men härnäst då? Usch vad synd det är om mig. Längtar tills allt är i sin ordning då alla kommer tillbaka till internatet/skolan igen. Då är allt som bäst :love:
 
Ut och ta ett bloss och en kopp kaffe tänkte jag säga, men inte fixat kaffe eller kaffekokare än. Får bli en cigg, sedan hoppa i bingen och rulla tummarna eller något i den stilen. Låter finfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0