sammanfattning

så. Då har jag spenderat den sista timmen på gymmet för detta år. Uppehåll imorgon efter fyra dagars träning. För en gångs skull så är jag stolt över mig själv. Ger mig själv en high five. 
Vad finns det att säga om denna dag? Den har varit sig lik som dom flesta andra dagar. Vaknade upp imorse och ska snart starta en film och mysa ner mig under täcket. Nämen.. Vakna hyfsat tidigt imorse med tanke på när jag somna. Koka mig en kopp kaffe och gjorde för en gångs skull gröt till frukost. Havregrynsgröt. Många år sedan sist jag åt det. Inte helt fel. Klädde på mig och sånt smått och gick sedan vidare upp till kusin, dock blev jag inte långvarig där förrän jag skulle hem och äta. Och middagen idag blev kalkonkött, fullkornsmakaroner och sallad. Som pricken över i:et liksom. 
Mötte sedan upp bästa och stack sedan till gymmet och slog ihjäl en timme där och därifrån fram tills nu har inte hänt mycket. Tog en dusch och åt lite och nu sitter jag med datan i knät och slänger in ett inlägg här. 
För övrigt. Snart nyårsafton. Redan imorgon.
Detta året har gått fort. För min del. Vad har hänt under detta året egentligen? Det har hänt en hel del för mig. Det bästa som hänt är att jag fått världens underbaraste kille till min pojkvän. Efter nästan ett till två års förälskelse. HAH! Där kom den hemligheten fram. Jag har blivit en lyckligare människa med. Fått många erfarenheter och lärt mig av mina misstag. Jag har börjat träna, och för en gångs skull satt ett mål. Träffat nya underbara människor och fått nya vänner. Lika väl som jag lämnat vissa personer bakom mig. Jag har blivit 18 år, en efterlängtad ålder. Varit ute en hel del på olika dansställen, och även där träffat nytt folk. Börjat se allvaret med skolan, och tagit tag i mina betyg. Insett att vuxenlivet snart är här. Så mycket har hänt egentligen. Flyttat runder fram och tillbaka men äntligen kommit tillbaka. Kommit HEM. Det som är viktigast är endå under detta år åter igen min fantastiska pojkvän. Och i Januari har vi 1 helt år tillsammans. Ett helt jävla år, och med honom i livet, så är det mitt bästa år. Även han har fått mig på bättre vägar. Han har fått mig till en bättre person. Inte bara han som är underbar. Utan hans familj med. Som har hjälpt mig så mycket och ställt upp. Dem är guld värda för mig. ♥
 
Nej... nu ska jag starta en film, och mysa ner mig under täcket. puss och kram.
& Gott nytt år :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0