senaste tiden.

 
Efter många om och men hitta jag tillbaka hit. Satt och kolla på Bad Santa och tanken slog mig att jag inte uppdaterat på ett tag. Mest ör att det är so otroligt klyddigt att uppdatera genom mobilen då alla inlägg inte publiceras.
Men nu är jag här. Och gör därför ett litet snabbt inlägg.
Efter det jag skrev i mitt sista inlägg ( tror jag) så blev jag nekad boende. Efter många om och men, mycket sökande så är jag tillbaka hemma hos pappa. Han ville ha  hem sin lilla tjej igen och det har han fått. En otrolig börda har lyfts från mina axlar. Äntligen är jag hemma igen ♥ Det går fint. Både jag och pappa har nog ått oss vars en ordentlig tankeställare. Och jag hoppas verkligen att det håller nu. För bådas skull. För i det stora hela så tror jag att alla inblandade har mått mer eller mindre dåligt på olika sätt. Men nu är det problem ur världen. Frid och fröjd.
Det närmar sig julafton med stormsteg. Och jag har mer eller mindre ångest inför denna högtid. Varför jag har det har sina anledningar. Men jag ska göra det bästa av det hela. Alla julklapparna till sl'kt och familj är inhandlade. Den enda jag har kvar att köpa till är älskling. Så otroligt svårt att komma på vad jag kan köpa, eller har jag jävligt dålig fantasi. Ni har inga förslag? Min julafton kommer jag att spendera uppe i Billesholm med syster, mamma och mormor hemma hos mormor. Har placverat mig i Billesholm redan och stannar här tills den 25. Sedan åker jag hem till Staffanstorp igen.
 
Efter allt tråkigt som hänt har jag gett mig lite förnyelse och unnat mig saker som jag tycker om att göra. Har bland annat unnat mig en hårförlägning och inhandlat en hel del nya kläder. För en gångs skull köpte jag jeans. Något jag inte använt på år och dar då jag inte kännt mig bekväm i det. Men nu så!
Den senaste tiden har jag mest umgåtts med fina vänner, bland annat min underbara kusin! Har varit ute på dansställen, bland annat varit ute till Perikles och Lasse Stefanz. Jag mår bra nu :)
Har även tagit tag i det här med att ansöka om bolltäcke. Så förhoppningsvis ligger det ett till mig efter jullovet. H O P P A S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0