Äckelskola...

Sitter och retar mig så enormt. Har gjort det länge, men den äckliga skolan måste öppna ögonen.
Vilken skola? Jo Centralskolan i Staffanstorp. Mobbingens paradis.
Lärare, och rektor blundar för mobbing. Dom låter det ske utan att göra något åt det. & så har det varit under många år på den skit skolan. Även under min tid. Dock har inte jag blivit mobbad, men jag har "kompisar" som har blivit det. & nu när jag får veta att mitt eget kött och blod, min egen kusin är med om detta får det fan ta mig vara nog. Jag ska ta en ledig dag, åka ner till skolan och aaaaaah! JAG VET INTE VAD. Funderar på om jag ska slå ihjäl varenda unge som håller på, eller om jag ska ta lärarna, eller skit samma jag tar både delarna. Eller tar ut kusinen och låter resten av packet sprängas. Nä men seriöst. Hur fungerar lärarna. Skolan har fått så mycket kritik, men ingenting händer? Varför blundar dom för sånt? Det är fan ta mig inte rättvist. Inte bara mobbing, dom har inte rätt resurser till undervisning. Även blundar dom för att andra behöver mer hjälp och har rätt till en viss hjälp än vad andra har. Det däremot vad jag med om. Har haft svårt att konsentrera mig i stora grupper, dom diskutera i över 1 år om jag ska vara i mindre grupp, blir satt i en i SLUTET av nian! Därav fick jag gå ett extra år för att läsa upp det SKITNA ämnet jag inte blev godkänd i, för att dom inte fick tummarna ur röven att sätta mig i mindre grupp tidigare.
Vi ses Central ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0