Film-mys.

En trött Marinah skriver ett snabbt och kort inlägg innan filmen fortsätter.

Varit en relativt skön och lugn dag. Enu en dag med idrotten instäälld, så redan 12.30 söutade mitt skolpass. Hann plocka undan lite på rummet innan jag och Jennifer gav oss ner till byn för att göra ett ärende på poteket. Hon skulle hämta ut sitt, och då passa jag på att hämta ut en p-stav som jag fick recept utskrivet på igår när jag var nere på UM. Fick pratat med sköterskan igår samtidigt när jag endå var igång och eftersom jag slarvar något så fruktansvärt mycket med p-piller så tyckte hon att p-staven skulle vara lämpligast för mig. Och jag håller med till 100%. fick även lite gott handlat med mig ifrån Netto, så nu har jag intagit sängläge, med godispåsen bredvid mig och kollar på skräckfilm. HELT SJÄLV. För första gången i mitt liv.
& just nu känner jag att jag lider av "jag-saknar-min-pojkvän-så-fruktansvärt-mycket syndrom".
Nej åter igen till filmen.
Puss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0