Kvalité tid.

& så har lovet börjat tänkte jag skriva. Men det börjar ju faktiskt inte förren på måndag ! : )
Denna kväll/eftermiddag har jag tillbringat tillsammans med syster några timmar här hemma, och när hon begav sig till Bill&Lina begav jag mig till mina kära släktingar, kusinerna, faster och farbror. & såklart mitt fina kusinbarn var där oxå ♥


Har ni sett så gullig? Så otroligt fin liten människa. Hon skulle bara förstå hur lycklig hon gör sin omgivning. En riktig liten glädjespridare är hon. Så det blev massa mys med denna änglalika sak i knät denna kväll. Mys kan man verkligen inte få nog av!
Fick även höra detta idag: "tänk när det är din tur att skaffa en liten bebis som kallar just dig för mamma Marinah. Vilken bra mamma du skulle vara, & vilket sött litet barn du skulle fått" Ja tänk när den dagen kommer. (om jag över huvud taget kommer skaffa barn?) Fan vad mysigt. Att ha en liten att bara skänka kärlek till, att höra ett så litet liv springa runder och kalla mig för mamma. Så sött.
Precis hamnat i sängen, med lugn musik på och varvar ner för denna kväll. Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa mannen i mitt liv (A) Min fina pojkvän. Han är oxå en sån människa som bara sprider glädje. Så många gånger jag tittar på honom i smyg, för att förstå att just jag är den lyckliga som har han.Han skulle bara inse hur mycket jag tycker om honom, hur fin han är, & mycket mer. VAFAN, vad jag är kärleks full idag? Inte helt fel.
Men nu får det vara bra för idag. Gonatt alla små muppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0