möte 1 av tre.

Blev inget inlägg igår (eller någon av dom andra senare dagar). För det första så var jag på möte, och sedan på kvällen fanns det inte tid, för då var min fina pojkvän här en stund eftersom vi inte träffas på ett tag nu. (älskling hoppas du får en jätte tråkig spelning för jag kommer sakna dig mega mycket!)
Nu börjar saker och ting klarna upp. Var som sagt på ett "möte" igår här på skolan. eller det var mer ett samtals liknande grej. & jag baa älskar samtalen, för där bjuds på varm oboy! HAH.
 Jag berätta det ena efter det andra, & så mycket mer därtill och människan jag samtalade med tyckte att vi ska beställa en tid i Staffanstorp hos *** för att föra vidare detta mötet till något större. Så 1/3 möten är avklarade. Hoppas så innerligt att denna önskan ska gå i uppfyllelse. Gör den det så löser ett och annat sig på egen hand. & blir det så blir jag världens lyckligaste. & Jag vet en till som kommer uppskatta det ;)
Jag slår vad om att den som läser detta nu är rätt nyfiken. Men detta förblir en hemlighet mellan mig (och dom som vet) tills jag får besked. Gissa leken - Vad tror DU det handlar om? :')
Ytterligare ett av mötena inväntar jag fortfarande en tid hos vårdcentralen. Eller rättare sagt hos läkaren. Måste få dessa problem ur världen. Men wtf. Ingen här i livet är väl felfri eller såkallat perfekt. Eller har jag fel?

Åter till denna dagen. Dagen har än så länge bara bestått av verkstad i 5 h. Mindre kul kan denna människa tala om. Precis slutat och tagit mig en dusch. Inväntar nu Emelie för nu händer det saker!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0