Bra måndag

Gud vad jag älskar livet på internatet.
Tänker ibland på hur det hade varit om jag valde en annan skola, utan internat? Hur hade mitt liv sett ut då?
Ångrar inte mitt val för 5 öre. Vännerna, omgivningen, allt. Fast, pricken över i:et hade endå om älskling oxå hade varit här. Fast vafan. En dag ska jag kidnappa han i lång lång tid :) :love:
Från det ena till det andra. Så är jag nöjd med min dag ;) Vaknade tidigt, för att ringa till tandläkaren här i Skurup. Smidig som jag var i gårkväll bet jag av en del utav kindtanden, och det gjorde för jävla ont kan jag meddela. Jävla tungpiercing. Inget jag rekomenderar att göra. I jallafall så ringde jag tandläkaren imorse redan 08.15 och fick tid direkt 08.40 och fick tanden lagad. Och så var det bara att pinna ner till tandläkaren. Och jag får ju medge att jag fick världens trevligaste sådan oxå! Nog för att jag fick ligga med munnen öppen utan att prata så satt han endå och snacka med mig. Tror ni jag kände mig dum där jag låg coh bara nicka och skaka på huvudet?! Han satt till och med o sjöng till låtarna på radion, och det var inte en nådig ton iheller. Utan för fulla muggar. Jag digga honom starkt ;)
Snabbt tillbaka till skolan för att starta dagen med första lektion. Vilket gick bra, slutade även tidigt där. Resten av dagen behöver jag inte skriva om. För den är hemlighetsstämplad!
'På tal om lektion. Nu måste jag fortsätta mitt arbete så att jag blir klar någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0