eioögfsdilghfeilh

Äntligen.. Äntligen en data. Åååh vad jag har saknat denna underbara uppfinning :love:
Tillbaka till skolan efter nästan tre veckors lov. Skönt att komma in i rutinerna igen faktiskt. Blir småtråkigt i längden att gå hema. Eller bara jag som tycker det? ;)
Idag jallafall.. HAr jag inte gjort för mycket som sticker ut ifrån min vanliga vardag. Eller jo. 1 sak. Jag och Jennifer har beslutit oss för att börja promenera en runda på morgonen. Vi testade rundan ikväll, och tar ca 50 minuter att gå. Och det ska hållas varje morgon. får dock se hur länge det håller. Men tror faktiskt att det kommer att hålla ett tag. Denna helg har varit hopplös. Jag har suttit och tittat på tjockisprogram hela helgen. Och jag vill inte bli tjockare än vad jag redan är -.-' Fick för mig att jag skulle ut och jogga oxå, ( i helgen då ), men eftersom jag HATAR att vara ute och motionera själv så sket jag i det eftersom ingen av mina lata vänner ville följa med. HA!
& Vi fick ut något papper idag. Från CSN med högre krav på oss elever. Om man får för hög frånvaro nu, är det inte bara studiebidrag som åker. Även bostadsbidrag och underhåll kan dras in. WTF! Om jag måste börja sköta idrotten nu :) Men det löser vi. Den dagen, den sorgen. Inte så man brukar säga? Men kanske inte mer än rätt att dom ställer högre krav? Äsch jag vet inte, är inte så insatt i det där. Har inte blivit av med studiebidraget tidigare, och hade inte tänkt att bli av med det nu iheller. Fan vad egoistiskt det lät ^^.
Ja skit samma. Gonatt alla lapplänningar! :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0