Längtan

Känner en stor längtan om att denna helgen ska gå snabbt. Så att det kan bli fredag.
För om allt går som planerat, så kommer mamma ner till Staffanstorp. Och jag saknar henne så otroligt obeskrivligt mycket. Min fina mamma ♥ På fredag blir det en liten shoppingrunda har jag bestämt. Eftersom pengarna rullar in på både onsdag och fredag. Så jag har bestämt att det blir en runda till Malmö och eftersom Jennie inte har lust att följa med så drar jag med min fina mamma. Eftersom denna affär nu tyvärr har 18 års gräns så måste ju någon köpa till mig. Och kan ni gissa vad? ;) Haha. Men längtar som mest att få träffa mamma. Blir inte så ofta nu när hon bor där uppe och vi här nere, och telefon kontakt bedövar inte saknaden. Bättre när hon bodde här nere hos oss i Staffanstorp :/

Spenderat kvällen med Emelie, och nu när hon begav sig till byn beger jag mig ner i sängen. Denna natt ska jag sova HELA natten och vakna 5 minuter innan morgondagens första lektion börjar. Jag bara älskar att bo på internat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0