Lycklig?

Det är bara förnamnet! Allt är perfekt. Allt rullar på som det ska. Skolan går bra, familjelivet går bra, väner och kärlek. Allt är perfekt! Det var längesedan jag kände så här, och denna känslan får jätte gärna stanna läääänge! Gårdagen var oxå helt kanon! (fredagen).
 Börja med en helt vanlig fredagskväll hemma hos syster med Bill och Lina. Mys framför tvn och pizza på det. Efter att dom stack hem, gick vi och la oss. Jag och Jennie. Men eftersom det var fredag hade jag ingen lust att bara vara inne. Så tog mig tid att träffa annat trevligt folk som Melcher, alex, Markus och så kusinerna Emil&Emelie. Gick hem en runda med Melcher till en av hans vänner där det blev öldrickande. Eller ja, jag drack dock inte. Men resten av befolkningen gjorde. & så inatt, eller igårnatt rättare sagt kom min fina älskling och hämta upp mig, så denna gångna natt tillbringa jag i Dalby bredvid världens vackraste människa :love: Massa pussar och massa mys. GUUUUUD vad jag tycker om dig älskling!
& att vakna upp bredvid han, är nog det bästa som finns. Att titta på han när han sover ... Jag är kär!
en kopp kaffe blev det oxå föresten med hans kära mor :)
& så i morse körde han hem mig igen. Eller i förmiddags, eller eftermiddags? Äsch håller inte koll på vilket som är när men klockan var närmare halv två kanske?

Gick hem till syster, lämnade hennes nycklar som jag fick med mig, tog mina kläder, skulle egentligen direkt hem för att tvätta och ta en dusch, men tog vägarna förbi kusinerna. Så fastade jag där någon timme men äntligen kommit hem nu. Precis ätit lite "frukost" och ska alleles strax sätta igång en maskin tvätt och hoppa in i duschen på det. Denna dagen, eller helgen är en riktig mystid. mysväder och allt. Som sagt, just nu är allt perfekt.
& jag kan inget annat än att bara njuta av tiden. Jag älskar det!



D E T  V A C K R A S T E  M I N A
Ö G O N  N Å G O N S I N   S K Å D A T .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0