Pencilinkur .

Ni anar inte hur trött och utmattad jag känner mig trots att jag vaknade 15.00 idag. Eller ja, jag vaknade första gången 07.30 av fruktansvärd smärta i örat. Jävla inflammation säger jag bara!
Eftersom vårdcentralen ar stängd i Staffanstorp igår (röd dag ) fick pappa köra in mig till akuten så att jag kunde få utskrivet pencilin. Fick någon konstig örondroppar på köpet oxå efter att läkaren våldtog mitt öra!
Gårdagens kväll blev lyckad till sist. Fick massa besök hem till Jennie, två rymder till donken och mycket skratt.
Men denna lördag blir lugn. Jennie ligger och sover eller något och jag har tagit för mig plats i soffan och tittar på Polis skolan. Ska ta mig ut till köket och göra lite mat. Börjar bli rätt hungrig nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0