rubrik?

Som jag skrev i gårdagens inlägg så skulle jag ut och gå varje morgon. Ställde klockan på 05.30 men vaknade inte av alarmet, så får ta den rundan ikväll istället. Men hann åtminstone äta frukost. & jag har varit med på ett idrotspass! WTF.
Sitter och inväntar dagens sista lektion som är religion. ISCH.



Såja. Hann inte skriva klart inlägget innan, så fortsätter nu.
Ingen höjdare till lektion. En massa genomgång om någon religin, hörde inte hälften förren jag somnade. Vakna igen av att handen var blöt. 'Mindre mysigt. MEn dock inte ensam om att somna. För alex nickade oxå till ett par gånger ;)
Tänkte sätta igång med städningen, eftersom det är städkontroll idag. Men väntar nog någon timme med det. HAr varken lust eller ork. Så nu ska jag starta tvn, lägga mig och äta popcorn och vänta på middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0