Jag är kär!

Suttit och pratat lite med mamma ikväll. & vi kom in på mig och hjärtat. Berättade om hur vi har det, om hur jag känner och ibland känner mig osäker. Inte på honom utom på mig själv. Berättade även om vissa stunder vi haft, tillfällen som för mig är speciella. Som den gången jag var i Klippan och såg honom live första gången. När jag somna i hans säng, ensam och vakna av att han låg bredvid. Ju mer vi prata om honom, desto mer insåg jag hur verkligen kär jag är i den killen. Att någon som han kommer jag aldrig få igen. Därför är jag berädd att gå igenom eld som vatten för att ha honom kvar. Lika kär och lycklig nu , som för första gången med honom. Han är det finaste jag någonsin kommer att ha vid min sida, och där vill jag att han ska stanna. Inte nog med det. Idag har vi 6 månader tillsammans. Och för 6 månader sedan så blev jag världens lyckligaste tjej på jorden. För 6 månader sedan fick jag min drömprins. Jag fick den killen jag mer eller mindre drömt om att få sen ca 3 år tillbaka. Aldrig att jag känt såhär i ett förhållande tidigare. Det är honom jag vill vara med. För lång tid framöver. Jag älskar honom, oändligt mycket. Min fina pojkvän! 19/1-12.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0