Ska jag, eller inte?

Godmorgon!
Vakna nu. jävligt tidigt med tanke på när jag gick och la mig. Sist jag kolla på klockan så var den närmare halv fem, och vaknar tolv. Besviken känsla som uppstår när man tror att klockan är mycket mer. Mamma ligger fortfarande och sover så jag sitter och rorar mig med en kopp kaffe framför datan.
Sitter och funderar på om jag ska våga beställa tid hos frisören. Är inne på att klippa mig, men inte riktigt bestämt mig. Om jag vågar liksom. Menar, frisören är thailändska och kan knappt svenska. Gör mig lite orolig.
 
Natten var givande. Hade två väldigt djupa samtal med två fina vänner. En på facebook, och en över telefon. Telefonsamtalet varade i lite mer än två timmar, och var högst skönt att få prata av sig och få råd av en så fin vän. (Tack hjärtat!) Konversationen på facebook var detsamma. Djupt, känsligt men jävligt givande det med. Tänk att man kan få så bra kontakt med en människa man inte träffat, endast haft internetkontakt med. & de här två personerna är guld värda, och så mycket mer därtill ♥
 
Vad händer idag? Börjar bli lite smått låångtråkigt att inte ha något att göra.
Blir väl de vanliga. Sitta och fördriva tiden här, snacka lite skit med mamma och sedan ut och jogga en runda. Endast om vädret tillåter. Var tog vår sommar vägen? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0