Allt du rör blir till moln.

Navid Modiri och Gudarna - Kung Midas

" Allt du rör blir till moln, men om du ramlar, kommer jag att ramla åt samma håll. Spelar ingen roll vad du gör."

Denna underbart sköna låt spelas just nu. & jag sitter i sängen och bara kopplar av efter två timmars träning på gymmet och efter en varm dusch.
För övrigt har dagen varit sig lik precis som alla andra dagar här på Lantan. 200 minuters verkstad på morgonen och idrott. Sedan middag och gymmet. Får säga att jag är rätt stolt över mig själv som äntligen har tagit tag i det här med träning. Sagt många gånger till mig själv att jag ska börja med det igen, men det har aldrig blivit av förren nu. 3 eller 4 gånger har jag varit där redan, och så ska det förbli. 3-4 dagar i veckan.

nu är älskling på väg hit. myyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0