Hemmagjorta tatueringar? ;)

Denna söndag skriver jag med glädje : ÄNTLIGEN TILLBAKA PÅ SKOLAN.
Men då menar jag inte att hela helgen har varit bortkastad. Inte min fredag, för den tillbringa jag med min finfina pojkvän hemma hos honom. ♥
Lördags, igår, vad gjorde jag då? Jo just det. Tillbringade kvällen tillsammans med underbara vänner och syster.
Min syster fick för sig för ett tag sen att beställa hem en tatueringsmaskin med tillbehör. Och den fick vi nytta av igår. Jasse fick sig en tatuering, och jag fick mig två. Har dock ingen bild på Jasses, men såhär blev mina :

Jennie fick skriva sitt namn på fri hand. & nu har jag med ett minne utav henne livet ut.
Som jag älskar min storasyster obeskrivligt.


& ett härta made by my self. Med ett litet A under om ni inte la märke till det.
Gissa vad det kan stå för? :')


Dock är ingen av dom två tatueringarna världs snygga, eftersom varken jag eller Jennie egentligen kan tatuera. Men wtf gör det? Man ska väl börja någonstans. Någongång måste vara den första. Det är väl så man brukar säga?;) Inte för att jag direkt har planer på att börja med sånt här över huvud taget men endå !Haters gonna hate. Alltid någon som kommer att reta sig på detta.
Idag. Söndag, har jag enbart agerat flytthjälp till min kusin som flytta några lägenheter ifrån där hon redan bodde. Vissa kan inte slita sig från Åkershus. HAH! ironi. För att hinna hjälpa klart med flytt&städhjälpen hann jag inte ta tåget med dom andra. Så fick skjuss av en vän istället (tack så mycket S) och kom därför till skolan så sent. Men bättre än aldrig. Precis fått mina saker upp packade, så nu ska jag slänga mig i sängen och titta på Big Brother i mobilen tills jag somnar. Vilken bra idé det lät som.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det ni kan göra för att träna er är att använda er utav grisskinn! Det brukar man börja med eftersom att det är så pass likt människohuden :)

2012-03-12 @ 06:45:59
URL: http://rasmussennittio.blogg.se/
Postat av: Marinah

Mjo jag vet. Syrran fick med någon slags filtliknande som man kunde träna på oxå. Men ville ha något hon gjort på fri hand, och hjärtat var bara en kul grej. Ska inte ha fler hemma gjorda, (gjorde min systa idag. En stjärna) men nu får det vara nog :D

2012-03-12 @ 23:03:41
URL: http://diebythegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0