KÄÄÄÄÄRLEK

Medans Jennifer fortfarande vilar middag så passar jag på att slänga in en liten uppdatering om idag och gårdagen.
Fast när man pratar om trollen så kommer dom. Nu är även hon vaken.
denna lördag har gått ut på att sova, äta middag och sova. Stort sett det enda vi hunnit med idag. Finns inte mycket att göra på ett internat under helgen utan alkohol ;)
Går dagen var lite mer givande, då min fina pojkvän kom hit och var är ett par timmar. & usch på tal om det, så har jag så fruktansvärt dåligt samvete. Jag måste ändra mig och bli en bättre flickvän med tanke på småtjafs som uppstod igår. Han är värd det bästa, och jag vill vara hans bästa. Så up to me. Men även det är löst. Men jag och mitt dåliga samvete..



Har jag någonsin sagt att jag älskar dej?
Du lyser upp min värld som en sol. Du har fått mig till en bättre människa. Sen du kom in i mitt liv älskling, har jag börjat tänka i bättre banor. Inte lätt alltid, men jag försöker göra mitt bästa för att vara tillräcklig för dig. Det kan gå perioder då vi inte träffas så ofta, och dom perioderna saknar jag dig som mest. Inte alltid lätt att vara tillsammans med en liten kändis (: Men kommer aldrig på fråga att lämna dig för det. Aldrig någonsin.
Jag saknar dig just nu, jag saknar din jätte dåliga humor framför allt! åååååwh vad jag tycker om dig min prins. ♥ Skulle kunna springa jorden runt 45 gånger för att visa hur mycket du vetyder, synd bara att jag har så dålig kondis :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0