M to the ys.

Dax för en uppdatering kanske, eller vad tycker ni?;)
Först och främst vill jag gratulera mig och min fina pojkvän för två månader idag, kanske inte att hurra för tycker ni, men för mig är det dom två finaste månaderna jag varit med om, och fler står på tur. & för det andra så vill jag säga att jag är jävligt trött, och väldigt irriterad. & varför är jag det? Jo för att :
Jag förstår mig inte på vissa tjejer. (drar inte alla tjejer över en kant nu, men dom flesta). Om en tjej är ovän med någon, varför ska alla hennes kompisar i sin tur behöva vända ryggen mot personen då? För att vänner ska ställa upp? & där har jag en åsikt. Är TVÅ personer ovänner, ska det stanna mellan dom TVÅ, och inte blanda in folk som är utomstående. & vad vinner man på att överdriva? Varför göra en höna av en fjäder? Vinna andras uppmärksamhet? Åååååwh vad jag irriterar mig på sånt här, som har hänt ikväll.
Sitter jallafall ensam på rummet nu. Eller rättare sagt lagt mig ner i sängen, ett dåligt val för just nu orkar jag inte att resa mig upp för att släcka lampan. HA! Har pluggat en hel del körkortsteori idag, och umgåtts med syster&Jennifer istort sett hela kvällen. M to the ys! Funderar skarpt på att krypa ner och sova, känner att jag inte fått tillräckligt med sömn denna helgen tänkte jag skriva, men kom på mig själv med att jag nästan stort sett har sovit bort helgen. Spenderat fler timmar i sängen än utanför. Duktigt för många timmar.
Men innan det är sovdax ska jag ringa mamma och mormor och höra hur dom mår. ♥
På tal om dom två filurerna, vad jag saknar dom. Känner att det är dax att ta och åka till Billesholm och spendera helgen där.

工 レo√乇 ㄚ◯∪

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0