Manlighet.

Söndag idag. I detta inlägg kan jag inte skriva att jag åter igen är på skolan, för denna helg har jag faktiskt spenderat på internatet tillsammans med Jennifer. & jag har nog inte haft en så manlig helg som denna. Jag vet, vi är konstiga. Varför? Joför denna helg har gått åt att diskutera bajs, och pillat navlen. Bokstavligt talat. Både jag och Jennifer hade en utflippad lördag förmiddag. Jag sitter och bajsar med öppen dörr medans hon sitter utanför och sjunger. Båda ligger sedan i soffan och pillar i navlen i hopp om att hitta skatter, men inget funnet. Även varit på Street race uppe i Helsingborg med Jennifer och fler. & glömde nästan grillningen. Ja som sagt, denna helgen har varit kanon. & idag har varit en typiskt städardag. En massa tvätt och städ både i mitt rum och i lägenheten. Damn jag är en redig tös.
Inväntar just nu att Wallander ska börja, och sedan ta tvätten. Sen hoppar jag ner i sängen och ska sova sova sova.
Hajj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0