Mja.

Gymmat så att jag skakar. bokstavligen talat. Sitter och skrattar åt mig själv när mitt lillfinger darrar värre än et asplöv! Ser grymt kul ut. Blev två timmar idag, och jag är nöjd efter dagens insats.
& när jag endå är igång så ska jag beklaga mig lite smått. & erkänner att jag börjar små ångra att jag valde ett internatliv. Eller inte internatlivet, utan just denna skola. Varför?
För att här är skitsnackarnas paradis. Berättar man en sak för en, vet alla andra om det senare. Eller så är det nog stort sett på de flesta ställena, men här är det överdrivet! Just nu, denna sekund önskar jag att jag var liten, liten unge som kunde krypa upp i mammas famn om något gick fel.
Förresten! Har jag nämnt att det är min mammas födelsedag idag? Iallafall så fyller hon 55 idag. Stort grattis till henne. För 55 år sedan föddes den finaste varelse gud skapat. Min mamma, hon som bar runt mig i nio månader. Hon som gav mig ett liv. Hon som hjälpt mig i svåra stunder, stått ut med mitt hemska humör men endå stannat kvar. Jag älskar dig mor, och hoppas du fått en kanon dag. Önskar dock att jag hade varit i Billesholm idag och inte i Skurup. Lite smådåligt samvete över det. Men jag ska gottgöra dig.. Någon dag :] ♥
Nej nu ska jag, göra något vettigt. Eller inte.
men endå! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0