Naaaattti

Jodå, slänger in ett inlägg till innan jag går och lägger mig!
Gjorde världens tabbe innan idag. Jag och äckel Itunes går inte ihopa. Skulle radera ett fotoalbum genom itunes, men råka kopiera 200 bilder x 2 istället. & fick sedan inte bort den mappen iheller. Så jag återställde hela alltet till fabriks inställningar och där med försvann alla nummer, bilder, videon, musik och appar osv. Tror ni jag blev irriterad? En aning jallafall.
Krypit ner under täcket nu och har datan framför mig. Håller just nu på att ladda ner nya låtar som jag kan slänga in på min iphone så jag har något att lyssna på imorgon under de få verkstadstimmar vi har imorgon under morgonens gång. Fredag imorgon och jag stannar kvar på skolan. eller rättare sagt på internatet tillsammans med Jennifer. Tur man slipper vara på detta spökliknande stället själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0