Proud to be me.

För första gången på länge är jag faktiskt väldigt stolt över mig själv.
Gjorde mitt bästa på gymmet, och känner verkligen av det i kroppen nu. Skön känsla... Väldigt skön känsla. Det går åtminstone åt rätt håll !



Precis kommit ifrån lägenheten, efter att ha duschat och tagit en kopp kaffe på cylindern med tjejerna. Slagit mig ner i sängen på rummet och alldeles strax läggdax. WTF!? Vad jag har börjat sköta mig med att lägga mig tidigt osv? På bättringsväg med livet ♥ På bättringsväg med det mesta faktiskt känns det som. Allt börjar ordna upp sig på ett eller annat sätt. Eller det mesta jallafall. Tar en dag i taget, en sak i taget.
Nej nu ska jag borsta bissingrna och somna till något kasst program på tvn. Eller något annat i den stilen.

工 レo√乇 ㄚ◯∪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0