jadå!

Nu har även denna dag börjat nå sitt slut. Men än har inte klockan slagit sängdax.
Idag tog jag mig ledigt från skolan. Kände att jag hade ett par saker som jag var tvungen att få fixat. Bland annat ringt ungdomsmottagningen här i Skurup. Fått en tid på onsdag, (eller var det torsdag?) för att ta ut min P-stav. Och diskutera något annat preventivmedel som förhoppningsvis ska fungera bättre.
Var lite inne på det här med p spruta, men hört blandade grejor om det, så får ta ett ordentligt prat med barnmorskan.

För utom det så blev det en runda ner till Ystad för att följa med K till ÖoB. Hon fick handlat det hon skulle och jag fick mig en ask Toffefee (stavning?). Så jag blev snäll som bara den ;)
I skrivandets stund sitter jag i soffan inne i lägenheten och tittar på Simpsons. Borstat bissingarna och har i tanken att strax lägga mig .
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0