Mammas dag :*

så! nu har jag krupit ner i sängen på internat åter igen. Ovanligt trött, kanske för att jag för en gångs skull nu kopplar av efter denna helg.
Har inte gjort allt för mycket sedan jag landa i Skurup. Mest suttit och pluggat det här med hjullastare, jag och två vänner, och så syrran. Hon har redan gjort provet så hon var till stor hjälp. Tack så mycket :*

Innan jag avslutar detta inlägg så vill jag ägna denna farsdag till min mamma. Har ingen pappa i bilden, och mamma har alltid enda sedan jag och min syster var små fått ta på sig både pappa&mamma rollen. Och det har hon klarat galant. jag uppskattar henne och allt hon gjort, allt hon först göra osv så otroligt mycket. Hon är verkligen en klippa. Hon är så stark. Jag beundrar henne enormt. Min fina älskade mamma! så idag för mig är "mammas dag". eller rättare sagt Mors dag. Inte alla mammor som har det två gånger om året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0