rast på praktik

ett snabbt inlägg medans vi håller ras på praktiken :)
Denna morgon var seg. Jag var något så fruktansvärt trött när klockan väl ringde och ville inget annat än att dra täcket över huvudet igen och somna om. Gick ändå och la mig hyfsat tidigt. Tror klockan var 19.30!
just nu sitter vi på Volvo truck center i Malmö. Han är inne och äter och jag satt kvar i lastbilen och åt min lunch. En sak är säker , och det är att den här killen kan INTE reglerna för kör&vilotider. Här kör vi i sex timmar och sedan håller rast. Undrar om han gått skolan över huvud taget haha!
hoppas jag slutar hyfsat tidigt. För idag behöver jag ett par timmar att lägga på hjullastare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0