Fas B avklarad!

Jag har kommit på att det lönar sig at plugga!
Äntligen är jag färdig med de två första faserna i körkortsteori, vilket betyder att jag kan släppa körgården och börja köra på väg med skolan. Har redan kört så mycket på väg med mamma, så det kommer inte vara en större utmaning för min del. Bara till att ligga i nu, så att resten av faserna blir klara så att uppskrivningen kan komma. Sedan direkt på lastbils teorin. Stolt över mig själv, så ger mig en klapp på axlen och berömmer mig lite lagom.
 
Nu har bästa vän åkt hem. Förhoppningsvis så kommer hon tills på fredag, så att hon är med på öppet hus som är på lördag. & som den ängel hon är så lät hon mig låna hennes data under den tiden som hon är hemma. Min fina vän! Utan henne, och utan älskling. Detta är jobbigt. Men som tur är så kommer resten av klassen tillbaka imorgon, och någon kommer redan ikväll. Så helt ensam är jag ju i och för sig inte.
Nu ska jag fortsätta med städningen. stoppat i mina sängkläder itvätten, sedan väntas en halv garderob som med ska tvättas. JAg har åtminstonde något att göra. Slipper gå sysslolös.
puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0