finbesök.

Svartsjuka är inte alltid negativt. Ibland kan det vara lite sött ändå. Det kom jag fram till idag.
Jag är svartsjuk av mig. Men inte på ett överdrivet sätt. En fjälls skrev i min pojkväns logg på Facebook, och jag reagera. Först blev jag sur, näst intill irriterad. Men det försvann lika snabbt igen. Frågade hjärtat sedan vem den här tösen är och fick frågan tillbaka "är du lite svartSjuk?". Jag neka d, men kom fram t sist att lite agg hade jag mot det. Och hjärtat mena på, att det visar bara att jag tycker om honom, fast rättare sagt älskar honom. Men poängen är, att jag vill inte dela med mig av honom. Vill ha han själv. Eller ja, hans familj kan med få tillgång till honom :)
Han kom på besök ikväll med för den delen. Och det blev massa mys, pussar och kramar! Vilken kärlek jag har till han.
Han åkte för en stund sedan och jag ligger ner krypen i sängen. Väntar på att älskling ska höra av sig så att jag vet att han kommit hem hel. <3

puss å hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0