jodå!

Go'morgon allesammans!
Sitter i köket, med datan framför mig och mitt morgonkaffe bredvid. Satte på kaffet när jag vakna, och insåg när jag öppna kylen att mjölken knappt räckte. Fick klä på mig och pinna ner till Ica, och köpte en liter mjölk. Så nu är morgonen hel igen. Sitter och lyssnar på Stiftelsen och funderar på vad denna dag har att erbjuda. Nästa grej på listan är åtminstone duschen, och där efter inte en susning.
Gårdagen var uppskattad. Igårkväll mötte jag min underbaring på buss stationen här i Staffanstorp och fick spendera ett par timmar med henne. Mycket snack och skratt. Så det ska vara och sånt som uppskattas och blir högt värdesatt. min fina vän.
Har försökt kortfattat skriva om lovet (de dagar som gått av lovet) genom mobilt blogg.se, men misslyckats. Tror jag(!?). Vissa har sett inläggen andra inte. Så tänkte se om det funkar bättre emd uppdateringen genom data. Som jag bland annat skrivit så var jag på det nya köpcentret Emporia med kusinerna. Det där nyöppnade i Malmö. Verkar väldigt bra, men en sak är säker, att jag åker ju inte dit en gång till lönehelg. Smockat med folk och köer över allt. Men får ge mig själv en klapp på axlen för det där klara jag bra endå. Inga utbrott utan mindre slag av panik. Ovanligt för att vara mig i trånga situationer. Fick jallafall köpt en vinterjacka, en lång Everest, en spets-tröja (tror jag det heter) och underkläder. Och ett rosa skal/skydd till mobilen. Hur jävla snyggt som helst. Stolt över mina köp. Ibland allt folk och allt stress, träffa jag och min kusin på Tiffany Persson ifrån Hipp hipp. Eller Morgan pålsson, vilket som för rollerna spelas av samma människa. Lite häftigt endå. Haha eller bara jag som tycker det? :)
 
Nej nu ska jag in i duschen. pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0