läkarbesök väntas

oj oj oj vad skönt att få lägga sig!
Inte gjort ett dugg ansträngande idag, men känner ändå att jag är rent slut i kroppen. Tror att det var gårdagens öppethus som tog så på krafterna. Ett väldans springande fram och tillbaka, hit och dit från höger till vänster. Helgen har varit bra. Som sagt hade vi öppethus på skolan igår. Från 9-14. Efter det hade jag väldans massa mystid med min kära syster för en gångs skull. Det var längesedan sist, men det behövdes verkligen. Stanna i Skurup från fre-sön(alltså idag). I går fick jag även besök av mina två fina vänner Morgan och Linnea. Sådant uppskattas en lördagkväll. Idag åkte jag " hem" till Staffanstorp. Och natten spenderar jag med mamma hemma hos Kerstin. För imorgon väntas läkarbesök/möte.
Idag har jag inte gjort för mycket. Tog tåget till Stp och blev mött på stationen av finaLina. Spenderat stort sätt hela dagen tillsammans med henne. Vi var bland annat uppe på besök hos Fia. Och den ängeln bjöd på vaniljlatte. Hon vet vad jag vill ha när jag kommer (L

med detta lilla snabba inlägg säger jag natti.
pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0