uuusch

uuuuh. Vad är det som händer med mig? Från det att jag vakna och fram till nu har jag mått illa. Magen är körigt, frusit ovanligt mycket och knappt haft ork till någonting alls. Hoppas innerligt att det är bättre imorgon, annars lär det inte bli någon hit på tåget när jag ska tillbaka till Skurup.
Stort sätt hela dagen har jag legat pall i soffan hemma hos min kusin. Medans dom åker in till Lund ikväll för att festa ännu en kväll så här jag myskväll i min ensamhet. Gårdagen blev för mycket. Dock inte att jag var full, utan det stod andra för. Men blev en kväll på Två Kockar och jag fukkin DANSA!
Inte ofta det händer. men men.
Bäddat ner mig och ligger och kollar på Masken. Så längesedan jag såg den filmen. Lika spännande nu som då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0