vc besök imorgon.

Trodde att jag skulle slippa det här med att gå ner till vårdcentralen.
Men icke! Imorgon måste jag ringa dit. Haft problem med örat en längre tid, min tinnitus blir värre, och hörslen sämre. Det dunkar coh smäller i örat. Värsta nyårsafton i mitt huvud! Balansen vill inte som jag vill. Och det är inte okej. Får ställa klockan en halvtimme tidigare, för någon telefonkö har jag ingen lust att sitta i.
Förövrigt så har kvällen varit kanon!
Linnea min fina vän baka kladdkaka åt mig och en annan, för att vi fyllt år. Så det blev fika på Cylindern, och det är ju aldrig fel ;) Fått det mesta undan av tvätten med. Återstår att tömma torktummlaren när den är klar. Sen ska jag bara få orken till att lägga in alla kläder i skåpet. Står två påsar och väntar. Men ikväll blir det inte gjort. För denna skåning är både trött och sleden. Men varför vet jag inte? Var tar min energi vägen? Tror jag behöver en dos av min pojkvän. Har varit borta från honom sedan i söndags, och det känns inte bra. Men jag överlever tills nästa gång. Hoppas det blir snart. Annars ska jag tycka synd om mig själv :)
 
Nej nu ska jag slå på tvn lite. poppa popcorn och dricka läsk. FÖR ATT JAG KAN, eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0