bättringsväg.

Hoppas, hoppas, hoppas!
Mamma ringde precis. Och hon hade goda nyheter. Eller, hon berättade att saker var på förbättringsväg, och att någon kommer att ringa mig under dagen. Jobbigt att läsa i hemligheter? ;)
Än säger jag inte. Endast de närmsta vet. Och ni andra får inte veta förrän allt är klart.
 
Fortfarande sjukling, men dock på bättre vägar. Mamma sjukanmälde mig i morse, men tror nog jag klarar av skolan imorgon. Pratat med min tvilling nu ett tag i telefon. & som vanligt så finns det alltid massa att berätta/prata om. Hon kommer till skolan igen nångång efter den 25 sept, och jag längtar som en unge på julaftonsmorgon! 
 
I skrivandets sekund så är jag bänkad i soffan med datan i knät. Lyssnar på Callinaz och kollar emellanåt på tv. Väntar på att syrran ska gå och äta så hon även kan ta matlåda till sin världens förkyldaste lillasyster ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0