Får vara lat!

Idag har jag varit väldigt lat! Men det får man vara när man är så här förkyld. Så idag har jag faktiskt inga skuldkänslor över att inte ha gjort någonting! 
Eller, lite har jag ju faktiskt gjort. Efter att jag prata klart med min twin i telefon imorse så gick jag till tvättstugan och la in en tvätt. Torktumla och vek in i skåpet. Gick även på ett möte idag, fast jag hade 0 lust. Ett vuxenpoäng att ta ansvar? Men annars för övrigt har jag enbart suttit i soffan framför tv;n med trafikboken i knät. Slapp till och med att gå till matsalen för att hämta mat. Syrran tog matlåta både på lunchen och middagen.
Mellan rasterna som klassen hade så kom Emelie på besök. Så helt fel är det inte att vara sjukling på skolan trots allt. 
Just nu sitter jag i soffan (inget ovanligt) och tittar på Family Guy och skriver detta inlägg. 
Så himla sött! Jag och min kära karr har under en period haft tjafs om när det gäller att planera. Gång på gång. Hade två missade samtal ifrån honom efter att jag kom ur duschen. Så jag ringde upp. Han ringde för att fråga om jag hade några planer om vart jag skulle ta vägen i helgen, och det hade jag inte. Så han fråga om jag ville sova hos honom från fredag till lördag. & det är bara måndag idag!? Han planera. Min pojkvän han lär sig ;) 
Men jag älskar honom oändligt endå! :love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0