Hjältar för en natt!

Söndagen är nu kommen. Och jag inväntar att klockan ska slå 15 då bussen avgår. Vill inte! Vill stanna hemma hos mormor. Vilken pärla hon är, alltså min mormor! Imorse vakna jag av att hon stod och greja lite i köket. När jag kommer upp känner jag lukten av pannkakor. Hon hade lagat det åt mig, som hon tyckte att jag skulle ha med mig på praktiken imorgon. Min fina mormor!
Inatt fick hon och jag leka hjältar. Grannen där nere hade låst sig ute, slagit upp haspen på dörren och sedan glömt att ta med nycklarna till lägenhets dörren. Vakna vid 02.30 av att det ringer på dörren, och så var det dags att ragga stege. Själv behövde jag inte klättra, utan ett par andra trevliga prickar hjälpte till. Visst har grannarna tur som har mormor boende här ;) :love:
Nu ska jag sätta på lite kaffe. Känner att jag behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0