Idioter, död åt er alla!

Precis kommit i säng hemma hos min fina mormor. Minst sagt lättad över att denna dag är över. På både gott och ont!
Denna dag har inte varit något att hurra för. Morgonen var hemsk. Hade sju missade samtal på telefonen, av samma person. Och jag fick direkt känslan av att något var fel. Ringde till älsklings telefon, inget svar. Den var avstängd. Går in på Facebook och fick världens chock ! Min pojkvän blev rånad och misshandlad inatt. Fick till sist pratat med hans mamma, och det var lite lugnande. Men aldrig att jag längtat så mycket efter honom som jag gjorde idag. Att få berätta hur mycket jag älskar honom, hur rädd jag är om honom och framför allt få pussa på honom. Till sist fick jag det!
Idioter som gjorde detta. Synd att ni inte dog i krocken! Varenda en !
Som tur är klara min fina sig med några blåmärke. Mitt allt !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0