Lite uppdatering såhär.

Känns verkligen att skolan är igång på allvar igen. Börjar dagarna halv nio och slutar fyra. Duktigt trött efter en skoldag. Och märker att det blir mer och mer ansvar. Men själv tycker jag att jag sköter detta förvånande bra för att vara mig! Hade slutprov på truck i fredags, och än har vi inte fått reda på något resultat. Lite nervös nu i väntan, blev kg godkänd eller inte? Denna dagen gick åt helt och hållet i teori för min del. Fick även ut Tunga boken som enbart handlar om behörigheterna C, CE, D och DE. Imorgon är det körning för hela slanten, med personbil. Och det om något borde gå bra, har en hyfsad körvana med tanke på att jag kört en hel del med mamma.
I skrivandets sekund sitter jag på trappan nyvaken med en cigg. Råka somna ifrån läsningen. Köpte för första gången en bok, en sån pocket bok, kriminalare. Riktigt bra är den.
Hade även min fina pojkvän på besök igår. Det var ett tag sen man såg honom. Och det besöket uppskattades massor.
Är nog den lyckligaste med honom. Jo det är jag. Utan tvekan !:-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0